chiudi
Spassighjati per u focu-cumbia mentale-crescente-a-distanza

Caminamu per Fire (1) - Distance learning

marche-la-barbecue-amparera-di-distanza
Météo-u-focu-amparera-di-distanza

Cammienta cum'è una sapori mentale, appaghjate a distanza

U caminu da u focu hè: skill, knowledge, technique, discovered or (yet) fraud uncovered? Per l'autori di u testu chì hè longu in questa ora cuminciò cum'è scettica camminendu da u focu hè "primuritu" una sapori mentale chì pò è deve esse maestru. Allora, maestru di sta capacità hè include u testu "distance learning.

Chì u focu hè

feu (o u focu) hè un prucessu d'oxidazione più amuca chì passa cù cunsumu d'ossigenu. Curnutu, i pruduttori sò ligati è calori. L'assistenza hè un omu in varii formi da l'antichità.

À u tempu, l'omu hà megliu u focu megliu. Hà amparatu à prudutti è à utilizà per u so beneficu stessu. Cuminciare cù calefria, illuminazione è coperazione di alimentariu, u focu hè diventatu un cumpagnariu umanu inevitabbile. Hè cumu si u pruverbiu chì "u focu hè un bon servitore è un maestru dolore". Dicemu chì u focu pò ancu esse "un servitore malvagio è un maestru dolore" se hè utilizzatu (è usatu) per a stallazione di raghisivi.

Simbolismo di u focu

U focu simbolicu hè presentatu in i libri sacri in una multitùdine di modi. Cusì u focu pò esse: punizioni, purificazione, ricumpenu o prutezzione. Salmi à David (11; 6) "Uttenà u falzu perch'ellu falà da u carbone, u focu è u sufru; è u ventu feritimi sò parte di a tazza. " I Salmi di Davide (12, 6) "L'e parolle di e parolle di u Signore di nettu d 'argentu in u focu, viutatu di tarra, sette volte fusi falà." Ezekiel (24, 11) "Metti lu in un lanterni viotu a bravezza è brusgiatu è una brunzu di strughja universu, è u so imputation spariscia u so figura". Inoltre, David dumanda à u Signore: "Esaminate u mo core, vai in a notte; In u focu, pruvate à mè, è ùn truvate micca a mo iniquità "(17; 3).

"Investigazioni" (citedji di RL) è punizioni sò particularmente utilizati da Inquisizione. Specifique u prucessu cù l'oliu caliu, u focu è finarmenti (duie ends): incruciate à u focu, ma ancu brusgiate l'ossa perchè u crimininu di culpabilia hà a cummattiri wara a morte.

Astrologi, filòsufi, psiculoghi ... è u focu

Po Aclitituchì si ricorda com'è un avversu di a demucrazia chì "l'influenza di a santificità hè furtificata": "Stu mondu hè u listessu per tutti, ùn hè statu creatu da nisunu diesu è nimu, ma ha statu sempri è hè l'esse U focu hè vivu, chì hè incruciatu cù u focu è credi"(Fragmenti, 30). U sviluppu sanu sanu à traversu a lotta di l'opposti. Prasupstancija da quale tuttu hè creatu è in quale tuttu u ritornu hè un focu. Periódica, u focu di u mondu è a creazione di u mondu cambiendu. Inoltre,"Prima chì u focu fora, hè di esse un amare. "

U focu di parechji filòsufi antichi era unu di i quattru elementi basi di a natura. In ssu locu era ancu u quintu elementu "connective" di l'akashi chì esistia contru à u focu, l'acqua, a terra è l'aria. Hè un principiu chì esistiva ancestra in Oriente è in l'Occidente. Dapoi u tavulinu periodic di elementi osservatu "quattru pezzi furma" parla à u tavulinu periodic di elementi succissuri di u vecchiu, ma ancora oghji li cuncetti. Stu cuncettu di l'elementi basi hè attribuita in Europa à a Ionian School è Empedocle, mentri u Buddhismu hà ripresumitu questu schema di a filusufìa indiana. In psicologie aghji avemu una divisioni in quattru temperamentima ancu in astrulugia.

Finchemu sta parte cun Revive Jovan (3; 16) Cum'ellu hè sempre babuzu è ùn sia micca nè caldu, nè caldu, ti purtava da a bocca,ma quantu era interprete.

Spiegazione di caminari pi focu, l'esperimentu Artur Klark

Oghje, u rituali di cammellu intornu à u focu hè utilizzatu da tutte e religione mundiale per pruvà a suprana di a so fede. Cum'è fratelli di tuttu e riligione facenu, "apparentement ùn viaghja micca cusì", hà dettu u Johann Koroef famusu football, cunnisciutu cum'è atheist.

L'esperimentu era ancu fattu da Artur Clark (Sir Arthur Charles Clarke) più di più di un quartu di u seculu. Questu esperimentu, in l'opinioni di l'autore di u testu, ci sò norme per affruntà stu prublema o cumu maestru sta capacità. Dicemu chì Clark hè cunnisciutu per a so apertanza à i fenomeni parapsychologicu, mentre chì in u piriu tardu di a so vita diventa "Casu unu assolettu scetticu".

Dopu si truvava un gruppu di spirienza vuluntari più riligione ricunnisciutu chì sò voltu à marchja à u barbecue avia a mancari una pruibbizzioni di l '(musulmani cunsumà porcu, cristiani mrsni manghjatu à u tempu di dighjunu, etc.), si sò tutti nantu à u focu (è barbecue) Passà unscathed. Allora Clark hà datu i so cuntrazzioni è e cunflitti bè cuncipitu in tuttu. Dopu quì, pudemu dì chì u focu sicretu fù scupertu, ma quellu chì ùn hè micca successu.

Chjave

Puderemu puru assignà a culpa per a mistìtazione di caminari nantu à u focu in parte à Clark stessu. Era in un ducumintariu stessu dumandatu (I Paraphrase) "tantu bona avà chi vo ghjustu sapè (quasi) tuttu circa lu vi voi chì scarpi Murat scarpi, è vi vene più ferri"?. Ellu rispose (cita): "Ùn importa micca". Cusì, à questu ghjornu, caminava cù i so peri in a parrilla hè stata persone miraculu, mentre chì e persone chì trattanu cù "qualche" autorità. Allora si ne vanu lasciati quandu sò sicretu ùn ùn detite.

Diciemu u secremente finamente (dopu à sta preghiera). Ùn ci hè sicuru. U sicretu hè in l'infernu chì ùn hè micca cusì innocent, da quale aghjustemu à migliurà. Hè per quessa ricumandemu a continuazione di u testu (a semana da questa settimana) à i pratichi da u centesimu di praticamentu. Li teoristi ponu trattà cun numerosa littiratura, fotografia, documentale, novi, dumandate e dumande cun teorizzioni

Appendici, à u testu avviatu

Quand'e ricunnoscia trà i membri di u foru chì i caratteri cunnisciutu praticamenti cù u focu, vi cuntenteraghju mandà e so migliori chì anu incubate in a continuazione di u testu. Ùn vultemu ùn anu revelatu a so identità ancu se ùn avete micca permessu di elle per una tale cosa. In questu casu, ponu mandà e ritratti si anu avùtu.

Quelli chì interessavanu di camminare in u focu chì pare di pudè pruvate qualcosa cum'è questu, suggendu chì dumandanu dumandule, per esse u megliu da u megliu di u teste da esse diretta a miracula. Iè, extraavemu stimatu à curaghjuCi hè una grande preparazione per i principianti cù 5 à l'ora di 8. Se, dopu à quella, ùn averete micca a decisione di passà per u focu chì sempre sere nantu à i benefici

Radosav Lazić

Kragujevac, 2017

 

Segui
Ultimi più anticu a più vutata
Notificà di
GTranslate Please upgrade your plan for SSL support!
GTranslate Your license is inactive or expired, please subscribe again!