chiudi

Scrittura pò esse presciata senza prescription - Branka-Baretic-Milenkovic

Scriture pò esse senza prescription - Branka Baretic Milenkovic

 

Aghju sempre, à traversu educazione, a bassa lingua hannu resistenza à, dopu, lettura, u travagliu necessariu quistione u prufissuri "ciò chì u pueta (scrittore) vulia dì?" Cù l 'trabucinata di intuitive, ma più tardi, cum'è I crisciutu, cun mè sò crescente, è tutti l' argumenti contru. Tutti questi analizi, già sighjetti, imposti, furanu a gurana in a testa di u nostru babbu. Aghju permessu di esse a mio esperma persunale.

Maybe I avissi a èssiri sued Dostoevsky, Ducic statu assai lu pinzeri, Andric espulsu da u paese, ma signuri izvin'te, I nun sacciu chi vi vulia dì, ma I segnu chì a vi dicu, mentri tu leghje.

Branka-Baretić-Manccini
Branka-Baretić-Manccini

Dapoi tandu, un pocu di rivolta, un pocu fora di a cumpetizione, embroiled in un routes cchiù curnutu chiamatu "cosa comu nu rimediu." Amuri stilla dura oghje. Unconditional. Ùn ci hè micca buzz di ispirazioni, impone. Apre u opisce di l'ànima è hè. Cum'è un pensamentu chì ùn vi pò pronuncia, ma voi hè facili messi nant'à a carta, è dopu à una ricchezza "ciò chì l autore vulia dì."

Scrittura
Scrittura (Branka-Baretic-Milenkovic)

Cum'è una fossa. Comu a scurdata experience, vogliu detta da a patina. Ùn teme, fede, care, amore, longing, morte. Tuttu u passatu à qualchì mundanu à a superficia. Ùn ci hè vergogerie prima di parolle. Ùn ci hè nudda lotta, cundanna. Tuttu di tuttu hè quì di algunu, ma sò eternu è solu tù di i vostri. A manera più penosa per avè una conversazione amica cù sè stessu. Tuccate a spalla cum'è dopu un bon travagliu.

Scrittura
Scrittura (Branka-Baretic-Milenkovic)

Aghju scrivu un monodramma. Iu a lu lettu. A parolla-lacrimi-al. Hè u gancidì. T'hà treading yourself out. Ùn avete sbagliatu cù l'ingiustizia? Scrive è briunà. Ti piace à a solitude? Eppo, ti dalle. Scrive è briunà. Qualcosa chì fate, scrive è chianci. Hà aduprà micca menu.

Ma a parola-riicchia di medicina, aiuta. Accantu. Eccu, per esempiu, andaraghju, cum'è kobajagi, l'altru ghjornu, à Irig à a fiera. È andaraghju in queste trè manichi.

Lepo smo doterale.
Tuttu u terruvitu.
E i culori fù sceltu,
rossa, lattice.

Sò veri,
sottu i cappelli di ghjente di culore.
Al 'perchè e ghjente è furca
Partìimu à a strada di Bose.

U dilema passava
da quì, l'onore.
Ùn ci hè nudda.
Unni vaiu? Sapemu.

Tuttu l'above, l'infurmazioni per l'utilizazione, riceve una riservazione. Sò sottupussivamenti cumpletu è averebbe cunsequenze inimènbili. In casu, si insisteu, pò esse megliu cuntattate u duttore o u farmaccu più vicinu.

Branka Baretic Milenkovic
Branka Baretic Milenkovic

Branka Baretic Milenkovic

GTranslate Please upgrade your plan for SSL support!
GTranslate Your license is inactive or expired, please subscribe again!